Oma tuki- ja huoltohenkilöstö
Laitteiden toimivuus on tyytyväisen asiakkaan peruslähtökohta. Tämän vuoksi meille on tärkeää, että tuki ja huolto ovat kiinteä osa organisaatiotamme eikä palvelua ole ulkoistettu muualle. Sharp- , OKI- ja Epson- tukemme ja huoltomme koostuu hyvin koulutetuista ja kokeneista alan ammattilaisista ympäri Suomen.
Näin voimme taata henkilökohtaisen, asiantuntevan ja nopean palvelun asiakkaillemme.
Ylläpito-/Huoltosopimus (4 h vasteaika)
Tarjoamme laitteisiimme asiakkaalle vaivatonta ylläpito-/huoltosopimusta. Sopimus pitää sisällään laitteen huoltotyöt, väriaineet, varaosat ja muut tarvikkeet (jopa paperit, jos niin halutaan). Huollamme huoltosopimuslaitteemme neljän tunnin (4h) vasteajalla.
Neljän tunnin vasteaika tarkoittaa sitä, että huoltopalvelumme on huoltoilmoituksen jälkeen reagoinut ongelmaan, ja toimet ongelman korjaamiseen on aloitettu. Huoltokutsujen tekoon on olemassa kaksi vaihtoehtoa: suosittu automaattinen hälytysvalvonta, jossa laite ilmoittaa meille viasta automaattisesti reaaliajassa 24/7 vuoden jokaisena päivänä. Vaihtoehtoisesti huoltoilmoituksen voi tehdä perinteisesti soittamalla tai lähettämällä meille viestin.
Automaattinen hälytysvalvonta
Tarjoamme huoltosopimusasiakkaillemme täydellistä mielenrauhaa. Huoltosopimuksen vaivattomuuden lisäksi se onnistuu automaattisella hälytysvalvonnalla: laite ilmoittaa meille automaattisesti laskutukseen tarvittavat laitteen mittarilukemat, huoltoilmoitukset vian sattuessa sekä tiedot väriaineiden loppumisesta hyvissä ajoin.
Näin asiakas voit keskittyä olennaiseen ja jättää tulostusympäristön hallinnan meidän huoleksemme!
Järjestelmätuki
Vaivattomiin ylläpitopalveluihimme kuuluu myös nopea järjestelmätuki. Nykyajan kätevillä etähallintaohjelmilla pystymme ottamaan laitteisiinne lupaanne vastaan yhteyden minuuteissa, ilman matkoihin kuluvaa aikaa ja muita kustannuksia sekä luontoa saastuttavia päästöjä. Tällaiseen aitoon palveluun pystyy vain joustava yksityinen perheyritys!
Tarvitseeko laitteistonne huoltoa tai kiinnostuitko huoltosopimuksen sekä järjestelmätuen vaivattomuudesta? Ota yhteyttä!